KATALOG CENTRALNY KSIĄŻEKPrzeszukiwanie katalogu po indeksie: tematycznym autorskim (osobowym) tytułowym fragment z tytułu serie Wyświetlonych zostanie max na stronie: 10205 opisów Znaleziono 1 pozycję o tematyce: Wybory - organizacja - Finlandia Marketing wyborczy : studium kampanii wyborczych w systemach prezydenckich i semiprezydenckich (Finlandia, Francja, Polska, Stany Zjednoczone) AUTOR:Wiszniowski, Robert.POZ/ODP:Robert Wiszniowski.ADRES WYD.:Warszawa ; Wrocław : Wydaw. Naukowe PWN, 2000. HASŁA:Wybory - organizacja - FinlandiaWybory - organizacja - FrancjaWybory - organizacja - PolskaWybory - organizacja - Stany Zjednoczone OPIS FIZYCZ.:228 s. : rys. ; 24 cm. SYGNATURA:[MC] 324(480+44+438+73) KOD/INWENT:30100033646633646 UKD:324(480+44+438+73) UWAGI:Bibliogr. s. 213-225. DOSTĘPNOŚĆ: Dostępny jest 1 egzemplarz. Pozycję można wypożyczyć na 7 dni DZIAŁANIE: KOMENTARZE (0)CZY UWZGLĘDNIĆ PRZY WYDRUKU? WYDRUK KATALOGÓW >ZAZNACZ WSZYSTKIE ODZNACZ WSZYSTKIE